onsdag 17. juni 2009

Kjære Pappa, du blir aldri glemt!

Om jeg visker en stille bønn, vil du kle meg i dine tanker.
Vil du slite meg løs og røske meg opp
uten stopp....
Om jeg visker en stille bønn,
vil du kreve mine sider.
Vil du ta meg imot,
og hjelpe meg opp
Gi meg håp...
Om jeg gir deg vingene mine.
Vil du se hva jeg ser?
Om jeg gir deg vingene mine,
Vil du fly i fra meg?
Du ser at jeg visner hen,
ser at livet mitt forsvinner,
og jeg tenker på
at du snart vil gå,
og nu må...
Du ser at jeg visner hen
ser at tankene blir minner,
og jeg håper på
at du vil forstå,
gi meg råd...
Om jeg gir deg vingene mine,
vil du se hva jeg ser?
Om jeg gir deg vingene mine,
vil du fly i fra meg?
Jeg vet hva du tenker på,
jeg vet at tiden snart er inne,
til å gi det jeg har.
Men, jeg må være klar når du drar...
JEG GIR DEG VINGENE MINE...

1 kommentar:

  1. Så rørende og fint;)
    Ja, vi savner han veldig.
    Ha en fin dag!
    Klem fra mora di;))

    SvarSlett